Marketingstrategie

Mond-tot-mond reclame: van toeval naar strategie

Stel een ondernemer de vraag hoe ze aan haar klanten komt en 9 van de 10 zegt door mond-tot-mond reclame. Geen woord van gelogen want dit is ook de uitkomst van recente onderzoeken onder succesvolle bedrijven. Er kleeft echter wel een mits aan.

Mond-tot-mond reclame is heel effectief mits het expliciet onderdeel uitmaakt van je marketingstrategie. Dat dit geen ‘ver van je bed show’ hoeft te zijn, ga je tijdens de workshop ervaren. Er zijn namelijk verschillende manieren om deze strategie effectief toe te passen. Kies waar jij je comfortabel bij voelt en zet deze strategie systematisch in. Zo word je ‘op eigen wijze succesvol’ in het mond-tot-mond reclame maken’.

Ondernemerscoach Lous van Haarst (Mastermindinstituut) geeft ons concrete handvatten voor verschillende strategieën.

    

Locatie: NH Hotel Jan Tabak, Bussum, Amersfoortsestraatweg 27, 1401 CV (route)

Terugblik:

 

Reserveringen

Er kunnen geen reserveringen meer worden geplaatst voor dit evenement.